---ملوك الدلع

افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني القديمة | شعبي | كليبات | مصارعه | برامج | مشاهدة الافلام/الطرب الاصيل/العاب ومهرجانات/سوفت اجهزة وحوادث

الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  س .و .جس .و .ج  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

اغنية متحملك فوق طاقتي Mp3 محمد فؤاد و محمد منير

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: اغنية متحملك فوق طاقتي Mp3 محمد فؤاد و محمد منير   الجمعة أكتوبر 01, 2010 12:21 pm

الدنيا ماشيه بضهرها وحطت عليا وقالتلى لما سالتها انت الضحيه حرام يا دنيا مش كده ده كتير عليا كل ده متاخدنيش كبش فدا انا مش هافيه انا بتقطع من جوايا ونسيت طعم الفرحه وانتى يا دنيا مش فاكرانى غير بالنار والجرح كل ما اجى افرح حبه دايما بتعذبينى كان ما بينى وبينك طار وحالفه لتورينى عماله فيا تشيلى وتحطى اعلى شويه وانتى توطى نفسى يا دنيا تخفى شويه نفسى تحنى مره عليا ده انتى يا دنيا بتلعبى بيا لا ده حرام وكتير نفسى الاقى حظى معاكى وانسى همومى مره ده انا طول عمرى عايش وياكى على الحلوة وعلى المره متوهانى ومجننانى وقالبه كيانى ومعذبانى حرام عليكى طيب ابوس ايديكى حرام عليكى انا ابوس ايديكى كل ما اجى افرح حبه دايما بتعذبينى كان ما بينى وبينك طار وحالفه لتورينى عماله فيا تشيلى وتحطى اعلى شويه وانتى توطى نفسى يا دنيا تخفى شويه نفسى تحنى مره عليا ده انتى يا دنيا بتلعبى بيا لا ده حرام وكتير

تحياتى لكم جميعاً المهندس رمضان

اجمل اغاني الزمن الجميل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://rmden.hooxs.com
كذاميزه

مُساهمةموضوع: رد: اغنية متحملك فوق طاقتي Mp3 محمد فؤاد و محمد منير   الخميس أكتوبر 04, 2012 5:45 am

مشكووووور
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

اغنية متحملك فوق طاقتي Mp3 محمد فؤاد و محمد منير
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1